Sıkça Sorulan Sorular


Siparişim ne zaman teslim edilecektir?

Saat 14:00’e kadar alınan siparişler aynı gün kargoya verilmektedir. Sipariş teslim süresi bulunduğunuz il/ilçeye göre farklılık göstermekle birlikte 1 ila 3 iş günü içerisinde adresinize ulaşmaktadır.


Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?

Kargo gönderimlerinde MNG Kargo ile çalışmaktayız. Siparişlerinize ait kargolar MNG Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.


Sipariş adresimde bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?

Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahsa teslim edilir. Kargo şubesinden mal/ürün teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.


Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?

Türkiye’nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölgelerden belirli günlerinde size ürün teslimi yapılır.


Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?

Türkiye sınırları içerisinde belirtilen adreslere teslimat yapılmaktadır. KKTC ve yurtdışına ürün satışımız yoktur.


Siparişimi nasıl iptal edebilirim? İade bedelim ne zaman kredi kartıma geri ödenir?

Siparişinizi sitemizin iletişim bölümünden bize mesaj göndererek ya da dilerseniz 0212 520 12 50 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz.

İade edilecek ürünün şirketimiz adına kesilecek bir iade faturası ile iade faturası düzenleme imkanı bulunmayan durumlarda, ürüne ait fatura ve sevk irsaliyesinin aslıyla birlikte iade edilmesi gerekmektedir. 

İade faturası ya da fatura ve sevk irsaliyesi asıllarının temin edilemediği durumlarda, bundan kaynaklanan KDV vb. mali yükümlülükler iade edilecek bedelden indirilir.

Müşterimiz ürünü taksit ile aldıysa Banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır.


Siparişim hasar görmüş / kırık geldi. Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer.  Dolayısıyla, ürünlerimizin hasarlı gönderimi önlenmiş olur. 

Tüm siparişlerinizi kargo görevlisinin yanında ürünü açıp, kontrol ediniz, üründe herhangi bir kırılma, deforme var ise lütfen tutanak tutturunuz. Bu gibi durumlarda tutanak tutulmaz ise firmamız kesinlikle sorumlu değildir.


Sipariş verdiğim ürün kusurlu olarak elime ulaştı. Ne yapmam gerekiyor?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza gönderdiğiniz takdirde gerekli kontroller yapılacak ve stoklarda bulunması halinde ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin stoklarımızda olmaması halinde ise tercihinize göre benzer ürün gönderimi yapılacak ya da siparişiniz iade edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir.


Siparişime hediye notu ekleyebilir miyim?

Siparişleriniz için hediye notu uygulamamız bulunmamaktadır.


Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

Satış fiyatlarımıza KDV dahildir.


Kargoya teslim edilen siparişimin kargo dağıtım durumunu nasıl görebilirim?

Siparişleriniz ile bilgilendirme e-posta olarak size iletilecektir. Ayrıca “Bilgilerim” bölümünün altındaki siparişlerim sekmesinden de siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Kargonuzun detay takibini MNG kargo takip sayfasından kargo gönderi numarasıyla inceleyebilirsiniz.


Siparişimi iade edebilir miyim?

Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.


Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade edilecek ürünün şirketimiz adına kesilecek bir iade faturası ile iade faturası düzenleme imkanı bulunmayan durumlarda, ürüne ait fatura ve sevk irsaliyesinin aslıyla birlikte iade edilmesi gerekmektedir. İade faturası ya da fatura ve sevk irsaliyesi asıllarının temin edilemediği durumlarda, bundan kaynaklanan KDV vb. mali yükümlülükler iade edilecek bedelden indirilir.

İade ürününüzü yukarıda belirtildiği evraklar ile birlikte "Beril Eşarpları Tekstil San. ve Tic. A.Ş.   Merkez Mahallesi Kumru Sokak No: 9 Şirinevler - İstanbul”  adresine gönderebilirsiniz. İade kargo ücreti Müşteriye aittir.


Kaç gün içinde ürünlerimi iade edebilirim?

“Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” siparişinizin elinize ulaşmasından sonra 7 gündür.


Faturamı kaybettim, ürünlerimi nasıl iade edebilirim?

İade faturası ya da fatura ve sevk irsaliyesi asıllarının temin edilemediği durumlarda, bundan kaynaklanan KDV vb. mali yükümlülükler iade edilecek bedelden indirilir.

İade ürününüzün başka sipariş ile karışmasını engellemek amacıyla ürün ile birlikte Ad-Soyad ve E-posta bilgilerinizi bir kağıda yazarak "Beril Eşarpları Tekstil San. ve Tic. A.Ş.   Merkez Mahallesi Kumru Sokak No: 9 Şirinevler - İstanbul” adresine gönderebilirsiniz. İade kargo ücreti Müşteriye aittir.


Ürün bedelinin iadesi ne kadar sürede yapılır?

İade ettiğiniz ürünle ilgili tüm işlemler, ürününüz depomuza ulaştığı andan itibaren başlar ve 1 hafta içerisinde sonuçlandırılır. İade süreci ile ilgili bilgi kayıtlı olan e-posta adresine gönderilir. İade tutarınızın ekstrenize yansıma süresi, bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. Müşterimiz ürünü taksit ile aldıysa Banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır.


Tamamlanan iade işlemlerimi site üzerinden nasıl takip edebilirim?

İadelerinizi “Bilgilerim” bölümünün altındaki siparişlerim sekmesinden takip edebilirsiniz.


Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır.


İade tutarımı kredi kartıma iade yerine hediye çeki olarak alabilir miyim?

İadenizle ilgili gönderdiğimiz e-postaya hediye çeki tercihinizi belirtirseniz tarafınız tanımlacak hediye çekini dilediğiniz alışverişinizde kullanabilirsiniz. 

Hediye çekinizi dilediğiniz alışverişinizde süre sınırlaması olmadan kullanabilirsiniz.


Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.


Banka Hesap Bilgileri

Banka Adı  : Yapı ve Kredi Bankası
Hesap Adı  : Beril Eşarpları Tekstil San ve Tic A.Ş.
Şube Adı    : Sultanhamam
Şube Kodu : 055
Hesap No   : 86655751
IBAN No     : TR31 0006 7010 0000 0086 6557 51